I behov av silvertejp.

Ibland är de väldigt svårt att sätta fingret på vad det är som är fel. Ibland är det som om kroppen hällst hade velat skrika högt eller bara sjunka ihop till en pöl på golvet. Det finns dagar då man kan ligga på golvet i timmar och bara titta på en prick i taket. Ibland känns livet väldigt svårt.

Jag har dagar då jag önskade att jag hade en person som kunde förstå vad som hände i mig. En person som inte ifrågasätter utan lägger sig brevid mig och drar mig intill sig och håller mig hårt tills det är över. En person som liksom kan hålla ihop mig när jag känner mig trasig. Som ett lim eller silvertejp. Behöver vi inte alla en sådan person ibland? Någon som kan hålla om oss och liksom få det onda att springa bort. Jag vet att jag behöver det och saknar det. Jag saknar någon som vet precis vad han behöver göra när jag mår pyton. Inga frågor förens jag är redo att prata. Ibland är de allt man behöver.

image

with love! ❤

Kommentera

