Ett brev….

Hej!
Du vet inte vem jag är. Du känner inte mig. Vi har aldrig mötts men jag har sett dig i tidningar och hört dig tala på tv. Jag har hört dig skrika utanför mitt fönster och jag har sett dig skada människor jag älskar och bryr mig om. Nu har jag fått nog! Nu är jag så väldigt less på att ha en klump i magen när jag läser nyheter och slår på tvn. Vem har givit DIG rätten att skrämma mig och få mig att fundera på att ge upp min absolut största dröm!? Vem har givit dig rätten att invadera mitt land och attackera mina medmänniskor!? Vem har givit dig rätten att överhuvudtaget cirkulera på den jord som jag kallar mitt hem? Jag är trött på dig!! Jag kommer inte säga att jag hatar dig för då sjunker jag till din låga nivå men jag tänker säga att nu har jag fåt nog. Nu tänker jag sätta ner min fot! Jag är inte din leksak och mina vänner är inte dina offer, du rör inte dem! Jag äger vapen som du inte har en chans emot och jag tänker inte låta dig vinna! Jag har fått nog! Du har gjort nog med skada nu!!

Med vänlig hälsning.

A

Kommentera

