Det du inte vet.

Du har ingen aning.
Du vet ingenting.
Jag har inte sagt något.
Du är helt ovetande om att jag tänker på dig.
Du har ingen aning om att jag flera gånger skrivit sms som aldrig skickats.
Du har ingen aning.
Du vet ingenting.

Jag har suttit med mobilen i handen redo att ringa sig flera gånger.
Men de viste inte du.
Jag har undrat hur du mår och undrat om du saknar mig.
Men de vet inte du.
Du har ingen aning.
Du vet ingenting.

De är lätt att verka oberörd och le på alla bilder.
De är lätt att säga ”allt är okej” även fast det känns tomt.
Om du bara viste hur ofta ditt ansikte passerar i min hjärna.
Men du har igen aning.
Du vet ingenting.

image

with love! ❤

Kommentera

