Pilates för nybörjare

Så jag har idag börjat med ett 30-dagars program med pilates för nybörjare. Jag hittade denna tjejen och denna sidan av en slump innan sommaren och prövade någon gång men de blev inte mycket med det. Men nu tänkte jag att jag skulle ge det ett ärligt försök och då tänkte jag att jag har ju en del träningsintresserade vänner som läser min blogg och det finns säkert någon som vill pröva samma sak som mig. Så jag tänkte att jag länkar till hemsidan här på min blogg så kan den som vill göra mig sällskap. Jag börjar mina 30 dagar från och med idag och sen får vi se hur länge jag lyckas hålla på.

http://www.blogilates.com/blog/2013/06/03/beginners-calendar-for-popsters-just-starting-out/

Kommentera

