förkylning och sista terminen

Jaha då har man varit sjuk igen då. Men med olika huskurer och med viss envishet så känner jag mig frisk igen. Mitt huvud vill inte följa med men de kan vara till följd av förlite sömn inatt. Men sova får jag göra en annan gång. Nu sitter jag med fina N och pluggar. Tänk att det bara är typ 3 månader kvar till man tar examen. Hur gick detta till?! Det känns som att det var nyss som det nästan såg lite hopplöst ut och som att examen var ofantligt långt bort. Och nu är jag nästan i mål. Nu är det inte så långt länge. Men upploppet är inte lätt vill jag påstå. C-uppsats och praktik, ja men jag känner mig nog lite död. Stressen är som ett moln som liksom hänger över allt. Det finns så mycket som borde bli gjort som blir lidande. Jag önskar jag var klar nu. Jag önskar allt var klart och att allt var godkänt! Jag vill bli klar nu!

Kommentera

