The booty war

Det kan väl inte ha undgått någon att det tycks försigå något sorts krig mellan Nicky Minaj och Jennifer Lopez och deras rumpor. Båda har ganska nyligen släppt singlar om rumpor. Båda musikvideorna har en enorm(!) fokus på deras rumpor. Det är mycket ”ass-shake” och juckande. Tycker detta är jätteroligt. Kul att två av världens mest kända rumpor…artister får skaka lite extra på deras tillgångar. Men jag kan inte hålla mig för skratt och jag kan bara tänka mig hur kul det måste varit att spela in dessa filmer. Tänk dig själv att stå och skaka rumpan  i ansiktet på någon sådär. Okej, för vissa skulle de vara en dröm. Jag har inte kunnat hålla mig för skratt i allafall.

Så nu tänkte jag ge er möjligheten att se dessa musikvideor:

Kommentera

