9 dagar

Tänk va fort denna sommaren gick. Jag vet inte hur det gick till men om 9 dagar börjar höstterminen och årets höjdpunkt, INSPARKEN! Har man följt min blogg kan man väl inte missat att jag älskar insparken. Jag har under mina år på högskolan bara missat en inspark pga studieuppehåll, annars har jag alltid varit med.

Nu denna gången är jag huvudfadder vilket innebär att jag har huvudansvar för en utav faddergrupperna. Jag har varit det innan och jag kan knappast tänka mig ett bättre sätt att starta hösten. Blir lite nedstämd när jag tänker på insparken dock för detta är min sista inspark. Tänk att jag inte kommer kunna vara med på någon mer. Det känns så fel. Det känns så sorgligt och melankoliskt. Och de känns lite läskigt att inse att jag snart ska ut i arbetslivet på riktigt. Jobba utan plugg. Hur ska detta gå?! Men nu tänker jag njuta av min sista inspark. Nu tänker jag ha så galet kul! Detta ska bli min sista och bästa inspark!! 😀

image

With love!

Kommentera

