Blogg nr 2

Jag är i farten med att starta mig en till blogg. Detta kommer vara mitt sätt att ta mig igenom min resa mot att gå ner i vikt. Jag är nämligen trött på att väga så pass mycket som jag gör och det ska på riktigt bli en ändring på det nu. Dock kände jag att jag vill inte skriva om det här i denna bloggen så jag håller på att skapa mig en ny. När allt är i gång så kommer jag såklart att länka den här och ni kommer att få ta del av den och min resa mot ett smalare jag.

Den andra bloggen kommer att fyllas med bloggar om humör och det svåra med att försöka hålla sig på banan. Det kommer vara ett medel för mig att försöka hitta motivation och något att kämpa för. Om ni har recept eller tips tar jag mer än gärna emot dem. Jag kommer behöva stöttning men vill inte ha något ynk. Detta är mina kilon och allt jag behöver är push och motivation inte ynk och klappar på axeln. Nu ska kilona bort. Steg ett: Inget mer godis från och med måndag. Allt godis/chips och läsk kommer att försvinna från mitt liv.

Vi ses på den andra bloggen! (kommer såklart finnas kvar här också!)

Kommentera

