Hmm den ska bort…

Jag tycker inte om att slänga saker eller radera saker. Jag är rädd att något som jag kommer sakna ska gå förlorat. Men ibland måste man ju rensta bland all skit som lägger sig i vråna. Ibland kan man till och med behöva rensa bland folk. För att vara mer exakt så kan man behöva rensa bland vänner på sociala medier så som Facebook. Men de känns ju värre.

Även fast de är svårt så försöker jag ta en runda och rensa någon gång per år. Försöka bara ha mina ”verkliga” vänner på fb, eller i allafall dom jag faktiskt känner. Jag har över 600 vänner på Facebook och jag kan lova att jag pratar knappast med alla 600 ens någon gång i månaden. Men några av dem hoppas jag kunna träffa igen och hålla kontakten med. Vänner är fina grejer man aldrig kan få för många utav.

Kommentera

