Ett löfte.

Jag vägrar sluta tro.
Jag vägrar sluta hoppas.
Jag tänker tro de bästa om människor jag möter,
Och jag tänker älska med hela hjärtat.
Jag kommer finnas där för dom som står mig nära,
Och jag kommer slåss för dom av mina käraste som inte själva orkar slåss.
Jag tänker börja varje dag med ett leende,
Och avsluta varje dag med en bön full av tacksamhet och hopp.
Jag vill kunna ta vara på varje dag.
365 dagar om året och 24 timmar om dygnet vill jag leva.
Och jag vill leva med dig.

Kommentera

