Komplex

Alla har vi dem. Antingen är de den stora rumpan, ögonen, rösten, händer, fötter eller ja egentligen vad som hällst. Det jag gillar minst med min kropp måste vara mina vader. Anledningen är att dom hindrar mig från att kunna ha stövlar. Egentligen älskar jag min kropp. Jag hade ibland önskat att den var två storlekar mindre dock.

Tänk om jag kunde få trivas i min kropp, äta vad jag vill och ändå kunna köpa bh i en vanlig affär. Eller kunna köpa vanliga stövlar med hög kant, det skulle vara kul. Men jag trivs ju i denna kroppen och då får man prioritera annorlunda eller ta tag i livet. Men att inte kunna köpa en bra bh i en vanlig butik stör mig. Eller någon av de där söta bh:arna i de där roliga färgerna. Nej dom finns inte i min storlek.

image

image

Tänk om dessa fanns i min storlek? Det hade varit kul. För hur mycket jag än går ner i vikt så kommer jag aldrig få så små bröst, det tvivlar jag starkt på! Sådant är livet.

Kommentera

