Filmreklam!

Nu tror du att jag ska skriva om film. Och på ett sätt kommer jag ju göra detta, men på samma gång inte. Men reklam tänker jag göra.

Jag har ju ett gäng som följer mig här (älskar er!) och då tänkte jag att jag skulle ge er chansen att få följa en utav mina vänner också. Precis som jag så älskar denna man film och han bloggar om detta. Han är jätteduktig och ger tips om filmer som man bör se och inte se. Han har en liten dröm om att få vara en sådan där snubbe som skriver om filmer när de kommer ut, kan inte stava till ordet, men de finns ett ord som sammanfattar hela de yrket. Han är i allafall värd att följa om man tycker om film tycker jag!

Jakob heter han och ni hittar hans blogg här. 🙂

Kommentera

