Välkommen tillbaka!

Jag är så lycklig just nu! Jag harvi flera långa veckor kännt mig nedstämd och smått opepp på att gå ut men det vände härom dagen. Anledningen var att när jag vaknade sken solen in genom mitt köksfönster och färgade väggarna i guldiga nyanser. Våren har anlänt till Jönköping på riktigt! Å vad jag älskar våren!! Å vad jag älskar solen!

Jag är en utav de personerna som är så väldigt beroende utan ljus och värme. Om himlen är grå får jag jobba hårt på att hålla humöret på topp. Men är himlen blå och solen lyser så lyser jag av ren reflex. Så då kan ni förstå hur lycklig jag varit i två dagar. Sen att jag varit inomhus istället för utomhus är ju inte så kul, men solen har ändå hittat mig där jag varit.

Nu hoppas jag på en vecka full av solsken så att jag finner styrka till att plugga och inspiration till att blogga och vlogga. Detta ska bli kul!

image

Kommentera

