Var redo!

Utanför mitt fönster ligger snön vit och himlen är grå som om det var mer påväg. I min hall står en väska packad med sovsäck, liggunderlag och varma kläder för natten. På sängen ligger ett par väldigt orangefärgade termobyxor och en enorm jacka. Och här sitter jag i underställ och en varm tröja jag fått av en kompis som jobbar inom militären. Jag är redo för vinterhajk!

Ja ni hörde rätt. Jag ska på vinterhajk. Det innebär att jag i lite mindre än ett dygn ska befinna mig utomhus. Jag ska sova i ett militärtält på marken. Varför? Varför inte?! Jag är riktigt taggad för detta. Jag tänker ha jättekul! Och tänker utvärdera det med er i morgon när jag fått upp värmen igen. 😉

image

image

image

Kommentera

