Hur gick detta till?

Detta är fjärde dagen som jag uppdaterar bloggen tror jag. Jag gick från att uppdatera lite till att uppdatera mer helt enkelt. Jag kan nog skylla på Anna och Marcus som börjar tjata så fort det går mer än 5 dagar mellan inläggen nu mera. Det är som om de två försöker få mig att hålla mig till mitt nyårslöfte om att uppdatera bloggen mer ofta. Men vilka är dessa två människor då? Ja men varför inte tillägna detta inlägg till de två människorna.

Vem är Anna?

Hon är en utav mina absolut bästa vänner. Hon är ca 16 cm kortare än mig (ja vi har räknat på det innan). Hon är nog en utav de vännerna i mitt liv som jag känt längst just nu. Hon twittrar och bloggar och pysslar med en massa annat som har med media att göra när hon inte pussar på sin fästman. Hon är även en utav mina trognaste läsare.

Vem är Marcus?

Ja vem är denna man? Ja du Marcus, vem är du? Han är nog den person som läser alla inlägg först. Han är lite längre än mig, men det vet jag egentligen inte då vi aldrig träffats. Han twittrar och spelar rullstolsbandy även fast han inte sitter i rullstol. han har hjärtat på rätt ställe men ibland tror jag han glömmer huvudet på kudden. Han gillar pizza och att cykla. Vi känner varandra via twitter där jag skulle kalla oss goda vänner.

Så nu vet ni vilka ni ska tacka för att jag är så flitig på bloggen just nu. Jag vet att både Marcus och Anna bloggar men jag kan tyvärr bara en adress. Så vill ni läsa Annas blogg så tryck här.

Kommentera

