Lasagne-tisdag

Tisdag. En helt vanligt tisdag. Förutom att mitt schema har varit helt tomt. Inte en enda sak inplanerat. Förutom att jag ska laga lasagne. Jag har försökt göra detta i flera veckor nu och äntligen blev det så. I ugnen står just nu en lasagne och på soffan sitter en hungrig tjej. Tjejen är såklart jag.

Mat har aldrig varit min starka sida. Jag är inte den som lagar mat i min familj och har aldrig varit. Men när jag flyttade hemifrån så var de två saker jag såg till att lära mig, lasagne och pannkakor. Mina skils har sedan dess utvecklats såklart. Men mat är fortfarande inte mitt starka kort. Jag är mer av en person som gillar att baka. Men de vet väl redan de flesta som följer min blogg. Dock måste ni smaka min lasagne, den är grym!

(bilden är inte på min lasagne)

Kommentera

