Insparkssjukan kickade min rumpa

Då är andra veckan av förkylning snart över. Och det har övergått i rinnande ögon och smått snorig näsa. De är som om jag är allergisk mot mig själv. Och nu vet ni om denna äckliga fakta.

Men om jag ska kunna blogga mer så måste det ju ibland bli konstiga inlägg.

Problemet med att vara förkyld är att man inte har tid att ligga i sängen/soffan hela dagen. De är alltid något som skall göras. Idag skulle det tvättas och sen har jag en kväll på jobbet. Och någonstans emellan ska jag hinna förbereda mig inför skolan i morgon. Men vila kan man göra mellan tvättarna och plugga kan man göra på soffan. Och mitt liv nu och för 2 månader sedan är väldigt skilda i stressmägnd. Detta kommer blir bra! Jag kommer bli frisk. Med tiden. 😉

image

Kommentera

