Den där uppdateringen

Jag vet att jag skrev i slutet av förra året att jag skulle uppdatera min blogg om min träning. Detta har ju som ni kanske förstår gått väldigt bra, eller rättare sagt inte. Träningen går men inte uppdateringen. Jag har inte ställt mig på vågen än i år och inte tagit några mått. Men jag lovar att de kommer snart och då kommer de bli en ny uppdatering varje månad med mina framgångar.

Men tränat har jag i allafall gjort. Varit på gymmet både igår och idag och min kropp är nu smått öm. Jag älskar att gå till gymmet. De är en skön känsla när man lyfter vikter och kan ta lite tyngre eller lite fler repetitioner än vad man klarat innan. Jag tror att detta kommer bli ett kul år, de är jag övertygad om. Och jag hoppas jag har ert stöd.

image

Kommentera

