Nytt år…nytt cv

Nyårslöfte nr 1 – uppdatera bloggen mer. Ja men de borde väl inte vara så svårt kan man tycka. Så here it goes. Årets första inlägg på bloggen. Årets andra dag.

Jag sitter hemma hos mina päron just nu och filar på mitt cv som jag ska skicka ut så fort jag fått svar från min andra referens. Min dator vill inte jobba med mig och det är inte de bästa kanske när man behöver internet. Så här sitter jag med världens sockersug och väntar på att min nästan döda dator ska starta om. Kul grej!

Men jag har hopp om detta året. En bra känsla i magen. Jag vet att jag med stor sannolikhet kommer skratta mycket. Jag vet att jag med stor sannolikhet kommer träffa nya människor med intressanta egenskaper.  Jag vet att jag kommer gilla detta året! Bring it on!!

image

Kommentera

