Mitt 2013

Detta har varit ett utav de jobbigaste och tuffaste åren jag någonsin upplevt. Det har varit ett år fullt med prövningar och utmaningar som har på många vis sugit energi ur mig. Jag har mått asdåligt och velat gräva ner mig men jag har även mått bra.

image

Detta har varit ett år då jag har fått kämpa och jag har vunnit en del viktiga kamper. Jag har skrattat med folk jag kommer älska för alltid och jag har gråtit med folk jag aldrig kommer vilja släppa. Jag har hittat en bit av mig som jag inte viste fanns. Och jag har förundrats över hur bra det har känts.
image

image

image

Jag har flyttat. Jag har fått bygga ett nytt bo i den stad jag kommit att älska. Jag har sett soluppgångar och nergångar. Jag har njutit.

image

image

Jag har nästan gått in i väggen av utmattning och stress. Jag har varit orkeslös och trött. Men jag är glad att jag nu kan lägga detta år bakom mig och se det som en erfarenhet värd att minnas.

Kommentera

