Att glömma bort…

Ibland känns de som om de är något som saknas. De är som en känsla av att man glömt bort något vikigt. Det är en väldigt jobbig känsla som du säkert varit med om. När de händer så tänker jag alltid på Neville i jag tror de är typ andra Harry Potter boken. Han är ju en person som är lite glömsk och med posten får han en minnsallt från sin mormor. En glaskula som fylls med röd rök när man glömt något.

Tänk om man kunde ha en sådann kula så man blev påmind om att något är glömt. Sen är ju kruxet att kulan inte säger vad man glömt tyvärr. Egentligen borde jag nog börja skriva mer kom-ihåg-lappar, de kanske skulle hjälpa. Står de inte på en lapp så är de inget jag måate minnas.

Men vad är det jag glömt bort denna gången?

En reaktion på ”Att glömma bort…

Kommentera

