Bedövad

De är som om mina sinnen är bedövade. Jag känner inga dofter och allt jag äter är smaklöst. Okej alla sinnen är inte bedövade, jag börjar känna av min kropp lite extra. Vägrar få feber för de är inget jag har tid med! Men min kropp börjar göra så smått ont och de brukar tyda på en feber på intåg.

Så ikväll har de blivit julmust och glass. För vist blir man frisk om man äter de? De är väl allmän kunskap, eller? Jag tänker i allafall tro på de en stund. För jag hinner inte vara sjuk. Mitt liv klarar inte av sjukdom just nu. De får gärna vänta typ 2-3 veckor.

Så snälla Gud, låt mig få vara frisk i morgon! Snälla snälla snäll!

image

2 reaktioner på ”Bedövad

Kommentera

