Ord

De finns dagar då ord inte känns tillräckliga. Ibland önskar jag att man kunde visa vad som hände inuti mitt huvud. Varje dag ser jag något som får mig att le men jag kan inte förklara varför. Jag skulle vilja påstå att Gud har givit mig en lekplats stor som världen. Här får jag leva varje dag och njuta av hans solstrålar och vackra natur.

Jag är så otroligt lyckligt lottad. Jag är omringad av fantastiska människor. Jag har ett jobb som ger mig glädje och vänner som ger mig kärlek och lycka. Min familj är min stadiga grund och min trygga hamn. Och min tro är mitt ankare och styrka. Allt detta formar mig och gör mig lycklig och hel. Jag önskar jag kunde beskriva hur lycklig jag känner mig när jag tänker på det. Ni gör mig hel! Tack Gud för mitt liv.

image

image

En reaktion på ”Ord

Kommentera

