Kryptonit

De hände igen.
Jag som trodde jag var fri.
Varför är jag aldrig bredd?
Jag mådde ju som en prinsessa.
Hur är de möjligt att jag inte anade det?
Jag var lycklig.
Du lyckas alltid överraska mig.
De var inte meningen att de skulle kunna hända igen.

Du är mitt kryptonit.
Mina ben blir till spagetti.
Alla har vi en svaghet och du är min.
Mitt hjärta börjar slå snabbare.
Du behöver bara titta på mig.
Jag förlorar talförmågan.
Makten du besitter över mig är för stor.
Jag vill bara sjunka genom jorden.

Allt jag kan göra är att le och hoppas att du går vidare.

Kommentera

