Livets stora fråga…

Allt för ofta finner jag mig själv fundera på framtiden. De händer att jag försöker föreställa mig mitt liv om typ sådär 10 år. Min stora önskan är att han den där killen satt en ring på min finger. Att jag kanske äntligen har en lite rulta som spriger omkring i gräset hemma hos mamma och pappa. Drömmen är egentligen den där otroliga lycka som ligger i att ha en familj, en alldeles egen familj som man skapat helt själv. Tänk om alla pusselbitar äntligen kunde få falla på plats. De är väl en del att begära kanske.

Kommentera

