Mys på en måndag

Mys på en måndag

Ibland måste man följa sin magkänsla och om man som jag just idag har ont i magen så får man mysa lite. Bästa botet mot de mesta är är tända ljus, favorit musiken och ett bad. Har man inget badkar (vilket jag inte har) så får man tända så mycket ljus man kan i duschrummet. Jag kan lova att man kan få vilket rum som hällst att bli lite mysigare med lite värmeljus. Man får improvisera helt enkelt. Glöm inte att släcka ljusen när du är klar bara!

En reaktion på ”Mys på en måndag

  1. Jag ÄLSKAR mitt badkar, och mitt annars så tråkiga badrum blir en oas när man inte ser mer än bara levande ljus. Själv har jag gått över till ljudböcker istället för musik.. Men många musikspår har man lyssnat på genom åren samtidigt som man njuter i varmt vatten.

Kommentera

