Dejting…

Jag vet inte hur många av er som pysslat med nätdejting. De är ju idag ett väldigt vanligt fenomen. Jag har hållt på med det av och till i några år nu faktiskt. De kan vara att bra sätt att träffa killar på. Man lär känna varandra ganska bra. Sen får man ju se om de funkar lika bra live som det funkar i text eller via telefonen.

Jag har vissa frågor som jag nästan alltid frågar. 1, hur lång är du? 2, vad söker du? Och 3, vad tycker du är snyggt på tjejer? Jag har dock kommit att inse att den sista frågan kan i längden förändras. Om det handlar om kroppsdelar så som ögon och liknande så kanske de är samma, men kläder kan ju förändras. Om en kille i dejtingstadiet gillar tjejer med kjol eller klänning så kan han ju i förhållandet sedan älska jeans eller andra kläder. De är ju så olika. Samtidigt så vill ju jag att min kille ska tycka att jag är snygg i allt. Jag tror att alla tjejer vill de. Vi vill ju inte vara mindre atraktiva bara för att vi råkar ha en ”dålig” dag.

Så man kanske ska tänka på de. Sen är ju de flesta killar snyggast utan tröja. 😉

Kommentera

