Vecka 2 på uppdrag minus 20 kg

Då var man igång. Jag har kämpat mig igenom en vecka av socker detox och har en lång väg kvar, men det ska gå. Idag börjar träningen och jag kommer gå ut hårt från dag ett. Idag ska det tränas ben plus att min kompis B har fått med mig på jympa station 70 på friskis & svettis. Jag kommer sova väldigt gott i natt tror jag. Är så väldigt pepp på att att få igång träningen igen. Jag har varit utan min träning alldeles för länge. Men nu ska det tränas hårt.

Mitt mål är att under 2013 gå ner minst 20 kg i vikt. Jag skulle må bra av de och mina knän skull må fantastiskt bra av de. Så nu ska de ske. Jag är så galet peppad! Om ni har recept på god mat som man kan laga så tar jag gärna emot dem. Jag kan lägga ut dem här och länka till er blogg eller liknande som tack.

Om du vill träna med mig så kan ni gå in på länken här nere och följa mitt schema. Du bör nog ha jobbat med vikter innan på gymmet.

http://www.bodybuilding.com/fun/kris-gethin-12-week-daily-trainer-week-1.html

Nu kör vi!

Puss på dig!

Kommentera

