Orkar inte..men de ska gå

Okej, jag måste göra några av er besvikna och säga att jag kommer inte att avsluta min adventskalender. Jag orkar inte och har inte haft tid. Jag är lat helt enkelt. Ja nu har jag ju erkänt det för alla er!

Tänk det är den 20e december idag. Om vi har otur så går världen under i morgon, men vem vet. Jag tänker dock inte på de alls. Jag har en lååång lista över vad jag måste göra i morgon innan jag åker hem till päronen för att fira jul. Mitt lilla problem är att jag varit sjuk i 2 dagar nu och legat däckad hemma i min lägenhet. Jag hoppas att jag kan hitta orken att klara av en dag full med shopping och andra ansträngande aktiviteter. Ni kan väl hålla tummarna för lilla mig. I morgon ska jag göra lite förändringar med mig själv också, nej inga operationer, men håret ska klippas och sen byta färg i helgen. Jag gillar förändring, jag hoppas bara det bli bra!

Om jag ska gå tillbaka till shoppingen. Vad köper man till sin lillebror på 21 år i julklapp? Vad köper man till sin pappa? Alla andra presenter har jag koll på, men dessa två gör mig lite smått galen. Vad ska jag köpa?! Jag får väl ägna någon timma i morgon åt att bara leta presenter åt dem helt enkelt. Så får det bli!

Ne, nu ska jag sova och sen får vi se om vi ses igen i morgon. 😉

puss på er!

Kommentera

