Nr 4 – En person jag beundrar

Jag kan inte lägga ut en bild på en person som jag beundrar för jag beundrar så många människor. Jag känner så många fantastiska människor med så många drömmar och planer. Jag känner så många människor som varje dag jobbar för att göra gott. Och jag känner så många människor som varje dag går ut och är sig själva. Jag beundrar alla mina vänner för att dom är dom själva. Jag hoppas att jag kan finnas där för dem och hjälpa dem när dom behöver det.

Jag beundrar DIG!

Kommentera

