Adventskalender…

Förra året hade jag en adventskalender här på bloggen, och jag funderade och tyckte att det skulle kunna vara kul även i år. Men vad ska jag skriva om eller göra i år för att räkna ner dagarna till julafton? Vad sägs om en bild om dagen? Så i år gör vi en dagens bild med ett visst tema varje dag.

1. Detta är jag.
2. Här bor jag.
3. Showtime.
4. En person jag beundrar.
5. Vackert.
6. Glädje.
7. Mitt favoritfotografi.
8. Mitt favoritplagg.
9. Min favorit artist i juletid.
10. I min väska.
11. Jag om 10år.
12. Någon jag saknar.
13. Min favorit sak hemma.
14. Ett fotografi som någon annan tagit på dig.
15. En av mina favoritböcker.
16. Jag som liten.
17. En perfekt dag.
18. en plats jag vill besöka innan jag dör.
19. En vän.
20. På min önskelista.
21. Någon jag älskar.
22. Något jag är beroende av.
23. Julminne.
24. December i bilder.

Puss på dig!

2 reaktioner på ”Adventskalender…

Kommentera

