Tänk om…

Tänk om man kunde bygga eller var jätteduktig på att sy och hade en fantasi utan gränser. Ibland önskar jag att jag vågade chansa lite mer. Jag älskar kläder. Jag gör verkligen det. Men om man har min storlek så finns aldrig de snygga kläderna eller så sitter dom jättedåligt när dom väl sitter på. Tänk om man kunde designa och sy själv.

Det finns dagar då jag önskar mig en symaskin och fantasi. Jag tror att mina kläder skulle bli omtyckta, eller jag önskar det i allafall. Men vilken dröm att kunna deaigna själv som dom på projekt runway eller andra mode program. När jag blir stor ska jag och sy kläder!

När jag blir stor önskar jag mig också ett hus som jag fått vara med och designa. Ett hus som jag har fått inreda och bestämma färgerna i. Ett hus som förklarar vem jag är genom färgerna och tapeterna och möblerna. Å va underbart det skulle vara! Jag önskar jag kunde få det.

Om inte de händer så kan man ju alltid drömma vidare. De är alltid tillåtet att drömma.

Puss på dig!

En reaktion på ”Tänk om…

Kommentera

