män och parfym

Om du skulle be någon av mina nära vänner om hur dom skulle beskriva mig tror jag att ”tokig i män” skulle komma på tal. Jag kan tyvärr inte säga att dom har fel. Men är inte alla vi hetrosexuella kvinnor lite karltokiga? Jag skäms inte över det alls. Det är vem jag är. Men nu var det ju inte de jag tänkte prata om, men jag kände att du kanske behöver lite historia innan jag fortsätter med detta inlägg.

Något av det bästa som finns är doften av en man. Mäns parfym är något som kan trollbinda, i alla fall mig. Jag pratade med en killkompis om detta för någon vecka sedan. Jag gjorde då en liknelse som jag garvar åt varje gång jag säger den för den är lite sjuk såhär i efterhand.

Om jag känner en doften av en kille som har parfym som luktar gott är det som om det väcker något i mig, jag blir som en vampyr som vill sätta tänderna i honom”

Jag är medveten om hur sjukt detta låter, men det är så. Om det går förbi någon som luktar gott så är det som om hjärnan förlorar fokus. Tänk vad en doft kan göra liksom! Något som inte syns men som kan få en vuxen kvinna att förlora kontrollen och bli som ett djur. Man kan ju undra om det är samma sak som händer i killars huvud när det går förbi en kvinna som luktar gott. Är det som om ni måste ha henne då?

Puss på dig!

Kommentera

