Farsdag

I 22 år har han varit en utav mina favoritpersoner. Han har fått mig le och må bra. Han har tillsammans med min älskade mamma gjort ett fantastiskt jobb och hjälpt mig bli den jag idag är. Jag har tyckt han varit pinsam massvis med gånger. Men jag har även varit otroligt stolt över honom. Jag kommer att jämföra alla män med honom och är du inte hälften så bra som honom så kommer du bli historia

Jag kan utan att tveka säga att jag har världens absolut bästa pappa! Han har alltid funnits där för mig och mina syskon och jag vet att han kommer ALLTID älska oss. Jag älskar dig papsen!! Grattis på farsdag

g android-uri=”content://media/external/images/media/5223″ />

Puss på dig!

Kommentera

