Tomt.

Jag har i två dagar försökt skriva ett inlägg här på bloggen. Man skulle ju kunna påstå att det inte gått så bra alls. Jag har haft världens idétorka. Jag vet inte vad som hände. Efter att ha uppdaterat flitigt i några dagar så försvann alla funderingar och tankar och ett grått deppmoln infann sig istället. Hur detta är möjligt är för mig ett mysterium.

Detta har varit en utav de bästa veckorna på väldigt länge. Den var varit fullproppad med skratt och underbara kvällar med underbara människor. Jag har även kommit på ett grundtema till en bok som jag lite löst börjat fundera på. Tänk att få ge ut mina tankar i bokform och att folk faktiskt läste det. Jag gillar tanken. Det skulle vara ganska coolt. Och nu har jag som sagt en sorts utgångspunkt. Nu vet jag nog hur detta ska gå till.

Skulle du läsa min bok?

Puss på dig!

3 reaktioner på ”Tomt.

  1. johannes

    Hej! Jag gillar din blogg och alla tankar du har om livet. Men nej, jag skulle inte läsa din bok. Tyvärr har du en mycket dålig svenska. Till exempel stavar du ofta fel på ”visst” (vist) och särskriver en hel del. Men med lite träning så 😉 Vad skulle boken handla om då?

Kommentera

