En lååång dag

Fick ett samtal igår från stället jag jobbade på i somras och där jag står som vikarie. Helt plötsligt jobbar jag 7.30-16. Jag behöver pengarna för snart är de ju faktiskt jul. Men när jag snabbt svade ja så tänkte jag inte på att idag har jag styrelsemöte med showtime OCH worship in english senare på kvällen. Dagen som från början bara var plugg blev nu väääldidigt lång. Upp tidigt och sen i säng sent.

Men vem klagar? Inte jag i allafall. Jag vet att jag kommer ha en jättetrevlig dag och en väl behövlig paus i all stress i form av jobb. Jag är lycklig! Sen blir det att läsa läsa och läsa i morgon, men de kan det vara värt faktiskt!

g android-uri=”content://media/external/images/media/5483″ />

Puss på dig!

Kommentera

