Städlördag

Jag är en sådan där person som kan vara jätteduktig på att organisera eller fixa grejer och jag slarvar sällan. Detta gäller överallt förutom hemma hos mig själv. Jag är super bra på att skjuta upp grejer, speciellt städa. Nu har jag varit på praktik i 5veckor och varit hemma sedan förra fredagen. Min lägenhet har sett ut som ett bombnedslag sedan dess. De roliga är ju att jag mår dåligt när min lägenhet är stökig.

Så idag är stunden kommen. Lägenheten ska storstädas! Ååå va jag längtar tills det är klart!

Puss på dig!

Kommentera

