This makes me sooo mad!

I know I promissed to write in english all day, but I have to write this in swedish. I hope you will still read me anyway!

Jag var inne på facebook förut och helt plötsligt kom det en utav de där reklambilderna på en snygg tjej i en ”bodyshaper”. Jag började läsa kommentarerna som lagts upp till denna bild.

Vist är hon snygg? Hon är ju jättefin. Vist hon kanske inte är den första personen man tänker på när man ser en sådan produkt, inte jag i allafall. Men kommentarerna som folk skrev var så hemska. Någon ifråga satt varför någon över huvudtaget skulle vilja ha en sådan produkt på sig. Någon skrev med stora bokstäver, TRÄNA och GÅ NER I VIKT. De är väl klart de som är lösningen långsiktigt, men jag kan ju inte träna idag så att jag blir smal ikväll. Kortsiktigt kanske detta är en lösning för att slippa lite valkar som syns genom den snygga tajta klänningen. Varför kan då inte jag få ha en sådan här utan att skämmas? Varför kan inte kvinnor få köpa en sådan här produkt utan att ni vältränade primadonnor med platta magar och perfekta rumpor och tuttar ska se ner på dem?! Varför måste ni bry er så mycket?! Om ni vill träna för att må bra GÖR DE! Jag tränar, jag mår bra utav att träna. Men det tar tid innan man ser resultat. Ibland kan detta då vara en lösning!

Om du inte vill ha en sådan produkt. Vist, ta inte på dig den men om jag eller någon annan brud vill ha de så låt dem! Vi är alla olika! Låt oss vara olika!

Puss på dig!

Kommentera

