När allt känns lågt…

Om jag ska vara ärlig har jag haft några tuffa dagar nu. Allt har inte riktigt blivit som jag tänkt mig, men de mesta har löst sig. Allt kan lösas med ett leende på läpparna, det är ju mitt motto. Ännu en gång finner jag mig sittande på golvet med ryggen mot elementet. I högtalarna spelas en utav mina favorit låtar. Jag tänkte att eftersom det är torsdag och mörkt ute så ska jag ge er inte bara en utan TVÅ av mina favorit låtar ikväll. Jag hoppas att dem får dig att le lite i allafall. Jag hoppas att du känner att jag älskar dig, vem du än är!

Glee – Shake it out

Celin Dion – One heart

Sen vill jag be er alla att dela mina inlägg med era vänner så att jag kan få vinna i min och min kompis tävling om mest sidvisningar denna månaden. Varför inte göra mig till din startsida för en månad, då behöver du inte ens tänka på det men hjälper mig ändå! Kärlek till er alla som hjälper mig!

Puss på dig!

 

Kommentera

