De där med att tävla…

Jag har en god vän som jag har en tendens att utmana i diverse konstiga tävlingar. För några år sedan hörde vi på radion om ett par vännen som gav varandra skar på temat banan och vi bestämde oss för att göra detta också. Vi började spåna och det blev en tävling. Hon gav mig en jättemysig pyjamas med apor och bananer på och jag köpte en banan grej som hon tyvärr aldrig fick. Detta resulterade i att jag förlorade. Jag förlorar alltid! Vad är detta?!

Nu är de igång igen. Men nu är det något NI kan hjälpa mig med! Vi tävlar om vem som kan få flest visningar på sin blogg under november månad. Så nu behöver jag er hjälp! Dela min blogg med era vänner! Dela den på era hemsidor! Sprid den och hjälp mig vinna!! Snälla! Gå in varje dag och hjälp mig få en liten chans att vinna i en tävling där hon tyvärr har övertaget. SNÄLLA hjälp mig!! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!

 PUSSAR!

Kommentera

