Ett brustet hjärta…eller är de bara höst

Jag vet inte om du är som jag, men när hösten kommer vill ja mest lyssna på lite halvmelankolisk musik som ger en sorts myskänsla i kroppen. Jag vet inte om de är de gråa dagarnas fel. Jag är ofta lite lågare på hösten för att solen skiner mindre tror jag. De är vi väl alla? För några veckor sedan började en utav mina absolut favorit artister släppa nya singlar i väntan på hennes nya album. Dessa låtarna är inte alla uppåt och peppiga, utan kan vara ganska låga. Men jag älskar dom. Jag gav er en utav dem för några dagar sen, och här kommer en till med Sarah Dawn Finer.

Sarah Dawn Finer – Balladen om ett brustet hjärta

Kommentera

