Uppdatera min garderob tack!

Jag finner mig själv i en situation då jag inte har några snygga enkla tröjor. Jag har byxor, men mitt utbud av tröjor är limiterat. Jag behöver nya tröjor och de är snart för nu börjar de bli kris! Mitt problem är att jag har för stora bröst för att kunna ha alla sorters tröjor utan att se ut som om jag tagit på mig ett tält. Jag vill ha snygga, halv tajta, u-ringade tröjor! Var finns det sådanna?! Jag hittar inget snyggt alls i affärerna just nu.

Jag har gett mig ut i jakt på tröjor några gånger nu och det slutar alltid med att jag köpt inredning till min lägenhet eller en ny kopp m.m. Det är ju hopplöst! Jag skulle älska att vara duktig och handla på secondhand, men det finns inte snygga kläder i min storlek! Det är bara små tjejer med små bröst som lämnar in sina kläder på secondhand tydligen! Och att köpa byxor är ju inte att tala om! Varför ska det vara svår att köpa kläder bara för att man har en storlek över 42 i kläder?!!

VEM VILL BÄRA ETT TÄLT?!

Har du någonsin sett vilka kläder som hänger på ”plus-size” avdelningen på klädaffärerna? Det är tält på galgar! Få  människor klär i det! Och vad är de för fel på färg? Varför måste du ha svart för att du måste ha stora storlekar i kläder? VA?! Jag blir så frustrerad!

Hoppas du förstår min frustration och kanske kan hjälpa mig i mitt sökande. 😉

Puss på dig!

En reaktion på ”Uppdatera min garderob tack!

Kommentera

