Morgon stund har…mörkt

Höst. De är så himla mycke höst just nu. De regnar lite varje dag, mornarna är mörka och tysta. Vad hände med allt ljus? Nu när jag är på praktik så vaknar jag vid halv 6 varje morgon, eller kl.5 vissa dagar. Detta är för mig tidigt. De är deprimerande tidigt! Att gå upp innan solen gör morgonen väldigt tung, jag hinner inte ens se solen innan jag kommit till jobbet. Sorgligt! Men eftermiddagarna är fortfarande ljusa och tur är väl de.

Hur ser din dag ut? Ska du plugga, jobba eller kanske träffa något du saknat väldigt länge? Jag vet att de är tungt att vakna till mörker, men le och säg till dig själv att idag ska jag leva och ha kul så ska du se att de blir lättare.

image

Puss på dig!

Kommentera

