Männen i mitt liv

Jag är omringad av ett gäng underbara människor. Starka kvinnor och kärleksfulls män. Jag har människor som jag ibland förvånas över hur mycket dom är villiga att göra för mig. Sen har jag mina favvo män.

Min pappa, han vet när jag behöver en kram och har alltid något klokt att säga. Han finns alltid där för mig och jag fascineras över hur någon kan vara så lugn.

Min bror, han lyssnar alltid på mina problem. Han är klok och vet vad som behöver sägas för att jag ska bli lugn igen. Om någon sårat mig är han först att fråga varför.

Min Moderat Erik, killen jag inte kan umgås med men som förmodligen känner mig bäst av alla mina vänner. Han finns alltid där, och jag har en känsla av att om jag var i knipa skulle han hjälpa mig utan att blinka.

Hjärtat, han som på kort tid blivit väldigt viktig för mig. Hur man helt plötsligt inser att mn inte kan leva utan någon är en konstig känsla. Han vill alltid mitt bästa och älskar mig.

Detta är bara en handfull av mina favvo män. Jag har en bunt. Jag hoppas ni vet att jag älskar er! Ni gör.mitt liv så mycket bättre!!

Puss på er!!

Kommentera

