Här mitt i livet

Jag är mitt inne i en utav årets roligaste veckor, även kallat inspark på hälso. Det är min 5e inspark, 4e som fadder på Hälsohögskolan i Jönköping. Det är en underbar upplevelse som jag gör mig så väldigt lycklig. Inspark är inte bara ett fantastisk sätt för de nya studenterna att träffa sina nya klasskamrater utan också ett kul sätt för oss ”gamla” att träffa nytt folk. Jag är så lycklig såhär års. Sen att mina nollor är helt underbara på så många vis gör ju saken bara bättre.

Efter denna uppvärmning så börjar skolan igen på måndag. Jag önskar att jag ska få lyckas lika bra denna terminen som jag gjorde förra terminen. Det skulle vara så fantastiskt kul att få göra det! Jag trivs med allt just nu. Livet är så väldigt bra! Jag skulle nog sammanfatta det som glädje.

En dag i taget och sen kan vem som helst nå sitt mål!

Puss på dig!

Kommentera

