Nej till häng!

Nu kanske du undrar vad jag har gjort för att komma på denna titeln till inlägget, men det är djupare än så. Detta är riktat till alla er som har häng på era byxor. Det är inte snyggt och jag ska förklara varför.

Nr 1: Former försvinner! – Något som ofta får många blickar och som många tycker kan vara attraktivt är en snygg rumpa. Med häng på byxorna försvinner helt plötsligt rumpan. Den ser hängig ut och det snygga försvinner.

Nr 2: Kalsonger/trosor – Har du häng på byxorna så visar du förmodligen dina underkläder och det är inte snyggt! Det spelar ingen roll om det är snygga underkläder, med byxor som hänger halvvägs på rumpan blir inga underkläder snygga!! Hade jag velat så dina underkläder hade jag frågat dig eller dragit ner dina byxor!

Nr 3: Buttcrack – Om inte nr 2 är vad som inträffar är det förmodligen nr 3. Vem vill se din rumpa hängande utanför dina byxor?! Hade vi velat det hade vi sagt något!

Detta är tre punkter jag kommer på. Det finns säkert fler. Men de jag vill säga är att du ska DRA UPP BYXORNA! Du är snyggare med byxorna där de ska vara och chansen är större att du kommer respekteras av människor i din omgivning! Jag vet att det förmodligen bara är en fas du går igenom eller ptur för att byxorna är för stora. Är de en fas så hoppas jag inte du fastnar där och är byxorna förstora skaffa ett BÄLTE!

Puss på dig!

 

Kommentera

