En weekend i Gbg

Det är söndagkväll, jag sitter uppkrupen i min säng med datorn i knät, glass i munnen och en film igång på tvn. Jag har en liten klump i halsen för att lägenheten är så tom och jag saknar mitt hjärta så väldigt mycket. Men på något konstigt vis ler jag ändå.

Jag har haft 5 dagar tillsammans med mitt hjärta och i helgen var vi i Göteborg och hade en hel helg bara med varandra. Vi bodde på hotell, åt ute, lekte på liseberg och shoppade massvis. Det blev en underbar helg och jag har skrattat så jag fått kramp i magen. Allt har varit precis som det ska vara och jag har varit så väldigt lycklig. Känslan när man får somna bredvid någon man älskar och vakna upp bredvid samma person och allt känns bara så rätt, det är den bästa känslan jag vet. Jag har inte känt mig såhär lycklig med någon innan. Mitt hjärta har hittat pusselbitar som länge varit borta och allt känns så väldigt bra. Jag känner mig så väldigt lyckligt lottad.

Flera gånger kommer vi fram till att vi känner varandra så väldigt bra även fast vi bara känt varandra i 7 månader. Inte viste jag att man kunde hitta någon som man klickar med så väldigt bra som jag har gjort med E. Han vet vad som får mig att le och vad som gör mig upprörd. Han kommer ihåg detaljer som jag själv glömmer, han lägger saker på minnet som ingen annan brytt sig om innan. Han ser mig för den jag är och tycker genuint om det. Han fascinerar mig. Kan jag ha hittat prins charming?

Jag kom på mig flera gånger i helgen, när jag såg andra tjejer flörta med E, jag kände hur det knöt sig i magen och att leendena jag gav dem sa ”håll dig borta, han är min”. Men mitt charmtroll till pojkvän log och presenterade mig för alla som om det var en självklarhet att jag var hans. Han såg inte dem, han hade bara ögon för mig. Så nu skryter jag om honom. För han är min. Bara min och ingen annan.

Tack mitt hjärta för en UNDERBAR helg! Jag älskar dig!

Mitt hjärta

(och här kom pussbilden)

Puss på dig!

Kommentera

