regnet de bara faller ner…

Vilken dag detta blev. Jag hade bestämt mig för att jag skulle idag köpa ett par jättefina skor på skopunkten. Då jag var inne på hemsidan igår hade dom sänkt priset från 349kr till 149kr och jag såg min chans att köpa dessa snyggingar. Jag ville verkligen ha dem så jag bestämde mig för att sätta mig på bussen vid kl.10 så att jag var på a6 i god tid och kunde köpa dem. Dock hade dem inte sänkt priset på skorna i affären. Expediten förklarade att ibland sänkte dom priset på skor som höll på att ta slut, men i deras affär had dom så många skor kvar att priset fortfarande var det samma. SUCK! Är det okej frågar jag mig?

Jag vaknade alltså på ett fantastiskt humör som bara blev bättre när jag pratade med E via skype innan jag gav mig ut på min ”resa” till a6 center. Sen gick det bara spikrakt utför. Fick inte skorna jag ville ha. Vädret gick från klart till regn. Sen fick jag nyheter som fick vattnet att rinna över i bägaren. Det känns som att detta blev en halvkass dag. Jag önskar att dagen bara tog slut och att helgen kunde gå fort så att jag kan åka till E och krama på honom. När dagen är kass så saknar jag honom till och med mer än vad jag gör annars. Men vad ska man göra.

Ne, nu ska jag banne mig vända denna dagen till det bättre. Nu tänker jag ta mitt pick och pack och sticka till gymmet för ett tag och avreagera mig. Det känns som att jag behöver det. Träning är en bra grej när man känner sig lite nere har jag insett. Det är väl tur att jag skaffade mig en ”pt”.

Puss på dig! 

Kommentera

