the year of love

Dagarna innan detta året började sa jag att 2012 kommer bli det bästa året någonsin. Pusselbitar kommer falla på plats och saker kommer lösa sig. Halva året har gått och jag kan inte mer än att säga att jag hade rätt.

Detta året har varit fullt med kärlek i alla dess former. Jag har hittat en man som jag älskar mer än jag älskat någon annan. Men det är inte bara mig detta handlar om. Många av mina vänner har också funnit kärlek eller förlovat sig, gift sig eller fått barn. Vilket underbart år och då är halva året kvar. Tänk vad som kan hända på 6 månader. Jag blir helt lycklig bara jag tänker på det.

Med rätt inställning kan ett år bli det bästa någonsin.

Puss på dig!

Kommentera

