Det kokaröver…

Har du drabbats av en känsla av att det liksom bubblar inombords? Det kan vara för att man är så arg att man inte vet vart man ska ta vägen, eller så är man så lycklig att alla känslor bara svämmar över.

Just nu kokar det i mig. Jag är inte jätteglad om man säger så. Har svårt att förklara hur det blev såhär, det bara smällde till och helt plötsligt försvann den goa känslan som funnits inom mig hela dagen. Tänk va fort det kan gå när man blir arg, det är nästan lite läskigt ibland. Men vad ska man göra. Har inget att slå på här, borde skaffa mig en boxkudde eller ta den som ligger hemma hos päronen. jag tror att det skulle vara nyttigt för mig i längden att ha den. Men det får bli när jag flyttar till E och skaffar en större lägenhet, den kan ju vara  träningsrummet.

Mina inlägg blir lite röriga när jag är arg märkte jag nu. Det är liksom svårt att hålla sig kvar vid samma ämne genom hela inlägget. Nu kanske de flesta av mina inlägg är sådanna, men jag  hoppas jag brukar hålla mig till en röd tråd.

Hur gör du när du är arg? Slåss du? Skriker du kanske och gör det tufft för alla i din omgivning? Eller du kanske stänger av och låter det koka? Hur gör du?

Puss på dig!

Kommentera

